Korsanlar yine gemi kaçırdı

Somalili korsanların, Liberya bandıralı MV Panama adlı yük gemisini kaçırdığı bildirildi.

AB deniz gücünden yapılan açıklamada, hepsi Myanmarlı 23 mürettebatı bulunan ve ABD merkezli bir şirket için çalışan geminin, Tanzanya'dan Mozambik'teki Beira limanına doğru gittiği sırada korsanlar tarafından ele geçirildiği belirtildi.

Mürettebatın durumu konusunda henüz bilgi olmadığı kaydedilen açıklamada, "Somali havzasının oldukça güneyinde düzenlenen bu saldırının, korsanlık faaliyetlerinin meydana geldiği alanın sürekli genişlediğini gösteren diğer bir örnek olduğu" ifade edildi.

AA

DÜNYA Haberleri

Karadeniz'de Türk Mürettebatın Bulunduğu Kuru Yük Gemisine Dron Saldırısı: 1 Ölü, Yaralılar Var
NATO Zirvesi Öncesinde Deniz Güvenliği Gündemi Ankara’da Değerlendirildi
Denizcilik Tarihinin En Büyük LNG Gemisi Siparişi: Katar’dan Çin’e 24 Dev Tanker
İngiltere'den Hürmüz Boğazı'na Askeri Yığınak
ABD Orta Doğu'ya 3'üncü Uçak Gemisini Konuşlandırdı