Paralimpik milli yüzücüler 60 madalya kazandı

Uluslararası Paralimpik Yüzme Turnuvası'nda milli yüzücüler, 60 madalya kazandı.

Belarus'un başkenti Minsk'te düzenlenen Uluslararası Paralimpik Yüzme Turnuvası'nda yarışlar tamamlandı. Milli yüzücüler, 18 altın, 23 gümüş ve 19 bronz olmak üzere toplam 60 madalya ile 2020'ye iyi bir başlangıç yaptı.

Organizasyonda kadınlarda Sevilay Öztürk, erkeklerde Murat Köle (2), Mehmet Bakır Eğilmez (3), Hamit Demir (4), Koral Berkin Kutlu, Uğur Şenel (2), Muhammet Keskin (3), Ramazan Güven ve Uğurcan Özer altın madalya elde etti.

Vira Haber

SU SPORLARI Haberleri

2026 Deniz Küreği Endurance ve Beach Sprint Türkiye Kupası Heyecanı Ayvalık'ta Başlıyor
Denizli Büyükşehirin Genç Sporcusundan 4 Türkiye Şampiyonluğu
TAYK 2026 Sezonun İlk Randevusunda 33 Ekip Kıyasıya Yarıştı
Didim’de Yelken Heyecanı Ödül Töreniyle Sona Erdi
Marmaris Körfezi'nde Yine Yelkenler Fora Oldu